Loading date and time...

Premii şi distincţii

 

EPSA 2011

Proiectul „Economia bazată pe Cunoaștere” a primit o nouă certificare de bună practică în cadrul ediției 2011 a premiilor „European Public Sector Awards” (EPSA) din cadrul Institutului European de Administrație Publică.

Certificarea proiectului EBC ca „Best Practice” a venit în urma a trei etape de evaluare derulate până în prezent de un juriu experimentat desemnat de EPSA, rezultând o listă scurtă de 58 de nominalizați dintr-un total de 274 de proiecte din 33 de țări participante la ediția din acest an. Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale, prin Unitatea de Management a Proiectului, a concurat la premiile EPSA 2011 la categoria „Smart Public Service in a Cold Economic Climate” – Servicii publice inteligente într-un context economic dificil. Dinstincția de bună practică oferită în acest an recompensează și certifică rezultatele remarcabile pe care le-a avut proiectul EBC până în prezent.

 

COMPUTERWORLD Honors Program

Unitatea de Management a Proiectului, din cadrul Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale, a fost desemnată ca Laureat în cadrul ComputerWorld Honors Program 2011.

Proiectul „Economia bazată pe Cunoaștere” se alătură altor 254 de proiecte nominalizate din 23 de țări, dintr-un total de peste 1000 de aplicanți din întreaga lume.

Evenimentul de decernare a premiilor va avea loc pe data de 20 iunie 2011, la Washington D.C., SUA.

 

ASOCIATIA NATIONALA A FUNCTIONARILOR PUBLICI

Premiul I în cadrul Competiţiei Naţionale a celor mai bune practici din Administraţia Publică, la categoria "Îmbunătăţirea serviciilor publice printr-un management organizaţional şi al calităţii performanţei", organizată de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici în 2010.

Proiectul Economia Bazată pe Cunoaştere este considerat un exemplu de bună practică în administraţia publică din România datorită rezultatelor remarcabile obţinute, a eficienţei demonstrate şi a practicilor inovative diseminate.

 

THE HIGHEST HONOR IN PROJECT MANAGEMENT

Finalist în cadrul competiției International Project Excellence Award 2010, la categoria "Project Excellence in Medium-Sized Projects", organizată de Asociația Internațională de Project Management.

Rigurozitatea implementării şi succesul înregistrat de Programul de instruire TIC în şcoală şi afaceri şi Portalul eComunitate, ce fac parte din proiectul "Economia Bazată pe Cunoaştere", au impresionat juriul IPMA (Asociaţia Internaţională de Project Management), care le recomandă drept una dintre cele mai importante realizări în domeniul managementului de proiect.

 

e-Inclusion 2008

Medalie în cadrul Competiției e-Inclusion organizată de Comisia Europeană, la secţiunea "Geographic Inclusion", Viena, 2008. Proiectul Economia Bazată pe Cunoaştere este considerat un exemplu de bună practică pentru utilizarea eficientă a IT&C şi a tehnologiei digitale pentru combaterea dezavantajelor sociale şi a excluziunii digitale.

 

Premiile IT&C ale Romaniei 2006

Economia Bazată pe Cunoaştere a fost considerat "Proiectul cu cel mai bun conţinut informaţional" în cadrul Premiilor IT&C ale României – Bucurerști, 2006, pentru contribuţia la amplul proces de extindere a accesului la tehnologii informaţionale şi comunicaţii moderne pentru comunităţile rurale - Bucureşti, 2006.

Scoala cu clasele I-VIII Nr. 2 Bicaz

Prezentare proiect: Acces la educaţie pentru grupuri dezavantajate-PHARE 2003

Descriere:

Anul 4 de sustenabilitate

Proiectul continuă cu diseminarea politicilor şcolii incluzive, cu desegregare, cu programul de remediere şcolară, cu implicarea/formarea parinţilor, cu integrarea copiilor cu CES

"Acces la educatie pentru grupuri dezavantajate",PHARE 2003 cel mai important proiect din viata scolii. Acest proiect a schimbat mentalitatea tuturor resurselor umane implicate: elevi, parinti, cadre didactice, autoritatea locala, a adus resurse financiare considerabile atat in dotari cat si in recunoasterea muncii depuse. Elevii au beneficiat de un program de remediere scolara, de un pachet de hrana, de rechizite, de atentie deosebita si lucru diferentiat raportat la posibilitatile intelectuale ale fiecaruia. Parintii au fost implicati activ in viata scolii, au fost permanent consultati, au propus si organizat activitati extrascolare, s-au simtit valorizati si au incredere in scoala. Cadrele didactice au participat la cursuri de formare, insusindu-si noi metode de lucru cu copiii , lucrand ei insisi ca o echipa. Printre obiectivele proiectului prioritare au fost prevenirea si diminuarea absenteismului si abandonului scolar, diminuarea repetentiei, cresterea frecventei elevilor aflati in dificultate, progresul scolar prin realizarea unui program de recuperare, finalizarea invatamantului obligatoriu prin programul "A doua sansa". Rezultatele au fost cele preconizate, nici un elev nu a abandonat scoala, procentul de promovabilitate a crescut. Impactul asupra institutiei, personalului scolii, elevilor, parintilor, comunitatii locale a fost cel asteptat, scoala are acum o imagine pozitiva, a iesit din "conul de umbra", este apreciata si stie cum sa-si promoveze imaginea si valorile.
Suma 61000 euro, anul 2005

Tip proiect:

interetnic

Perioada:

01.09.2005 -

Locul de desfăşurare:

în comunitate - scoala

Comentariu:

Proiectul se aflǎ înafara perioadei de sustenabilitate propusǎ(2 ani), dar îşi continuǎ cu succes activitǎţile: desegregare, egalitate de şanse, integrarea copiilor cu CES, remediere şcolarǎ, promovarea imaginii şcolii

Activitati:

Beneficiari

 

Copii

Parinti

Alti membri

Numar

1202020

Varsta

---

Sex

---

Tip alţi membri

Comitetul local de sprijin-10 membri
Participanti

 

Elevi

Cadre didactice

Voluntari

Numar

120136

Varsta

---

Sex

---

Tip voluntari

-

Componenta TIC:

realizare filme/alte materiale video

Comentariu:

Finanţare

Costuri:

61000 euro

Sponsor:

PHARE 2003
Parteneri

Numar:

ASOCIATIA RROMII DIN BICAZ,ISJ NEAMT,CONSILIUL LOCAL BICAZ-cofinantare 10%

Tip:

ONG

Localizare:

din Romania

Nume locatie:

-

Comentariu:

Rezultate:

Remediere scolara pentru 120 copii
Formarea a 12 cadre didactice cu principiile scolii incluzive
Formarea/implicarea parintilor in viata scolii
 

Indicatori:

rezultatele la examene
calitatea actului didactic-utilizarea metodelor active la lectii
integrarea copiilor cu CES-infiintarea unui cabinet de logopedie

Dragu6

Comuna Dragu reprezintă o veche aşezare sălăjeană, pe teritoriul ei găsindu-se vestigii neolitice şi vestigii romane. Situată undeva la graniţa dintre judeţele Sălaj şi Cluj, comuna Dragu pare un loc încremenit în timp, departe de agitaţia cotidiană a altor localităţi situate la drumul mare. Comuna se remarcă prin arta lemnului, aceasta fiind reprezentată de “porţile sălăjene”, iar tradiţiile şi obiceiurile străvechi sunt păstrate şi astăzi în sânul comunui.citeşte tot textul

poza