Loading date and time...

Premii şi distincţii

 

EPSA 2011

Proiectul „Economia bazată pe Cunoaștere” a primit o nouă certificare de bună practică în cadrul ediției 2011 a premiilor „European Public Sector Awards” (EPSA) din cadrul Institutului European de Administrație Publică.

Certificarea proiectului EBC ca „Best Practice” a venit în urma a trei etape de evaluare derulate până în prezent de un juriu experimentat desemnat de EPSA, rezultând o listă scurtă de 58 de nominalizați dintr-un total de 274 de proiecte din 33 de țări participante la ediția din acest an. Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale, prin Unitatea de Management a Proiectului, a concurat la premiile EPSA 2011 la categoria „Smart Public Service in a Cold Economic Climate” – Servicii publice inteligente într-un context economic dificil. Dinstincția de bună practică oferită în acest an recompensează și certifică rezultatele remarcabile pe care le-a avut proiectul EBC până în prezent.

 

COMPUTERWORLD Honors Program

Unitatea de Management a Proiectului, din cadrul Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale, a fost desemnată ca Laureat în cadrul ComputerWorld Honors Program 2011.

Proiectul „Economia bazată pe Cunoaștere” se alătură altor 254 de proiecte nominalizate din 23 de țări, dintr-un total de peste 1000 de aplicanți din întreaga lume.

Evenimentul de decernare a premiilor va avea loc pe data de 20 iunie 2011, la Washington D.C., SUA.

 

ASOCIATIA NATIONALA A FUNCTIONARILOR PUBLICI

Premiul I în cadrul Competiţiei Naţionale a celor mai bune practici din Administraţia Publică, la categoria "Îmbunătăţirea serviciilor publice printr-un management organizaţional şi al calităţii performanţei", organizată de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici în 2010.

Proiectul Economia Bazată pe Cunoaştere este considerat un exemplu de bună practică în administraţia publică din România datorită rezultatelor remarcabile obţinute, a eficienţei demonstrate şi a practicilor inovative diseminate.

 

THE HIGHEST HONOR IN PROJECT MANAGEMENT

Finalist în cadrul competiției International Project Excellence Award 2010, la categoria "Project Excellence in Medium-Sized Projects", organizată de Asociația Internațională de Project Management.

Rigurozitatea implementării şi succesul înregistrat de Programul de instruire TIC în şcoală şi afaceri şi Portalul eComunitate, ce fac parte din proiectul "Economia Bazată pe Cunoaştere", au impresionat juriul IPMA (Asociaţia Internaţională de Project Management), care le recomandă drept una dintre cele mai importante realizări în domeniul managementului de proiect.

 

e-Inclusion 2008

Medalie în cadrul Competiției e-Inclusion organizată de Comisia Europeană, la secţiunea "Geographic Inclusion", Viena, 2008. Proiectul Economia Bazată pe Cunoaştere este considerat un exemplu de bună practică pentru utilizarea eficientă a IT&C şi a tehnologiei digitale pentru combaterea dezavantajelor sociale şi a excluziunii digitale.

 

Premiile IT&C ale Romaniei 2006

Economia Bazată pe Cunoaştere a fost considerat "Proiectul cu cel mai bun conţinut informaţional" în cadrul Premiilor IT&C ale României – Bucurerști, 2006, pentru contribuţia la amplul proces de extindere a accesului la tehnologii informaţionale şi comunicaţii moderne pentru comunităţile rurale - Bucureşti, 2006.

EBC, implicată în deschiderea unei noi afaceri locale la Dărmăneşti

03.12.2012
Centrul PAPI Dărmăneşti (jud. Dâmboviţa) se implică în susţinerea antreprenorilor locali, datorită mijloacelor moderne IT&C puse la dispoziţie prin programul „Economia Bazată pe Cunoaştere”, derulat de MCSI. În comună va fi deschisă o nouă patiserie, care va produce pâine, prăjituri şi covrigi pentru întreaga zonă.

PAPI Dărmănești

O prioritate a PAPI Dărmăneşti este creşterea calităţii vieţii în localitate. Şomajul este ridicat în această zonă şi orice loc de muncă nou creat este extrem de benefic şi de aceea micii întreprinzători locali sunt sprijiniţi în demararea unor noi activităţi. Comuna se află într-o regiune cu mult teren arabil, unde se cultivă cereale, iar producţiile obţinute sunt semnificative. Tocmai de aceea, s-a căutat soluţia implementării unui proiect pentru valorificarea cerealelor sub forma produsului finit.

O afacere la început de drum

Ideea înfiinţării unei patiserii a fost privită cu interes. Sergiu Mihalache a decis să deschidă o astfel de afacere la Dărmăneşti. A studiat piaţa şi a văzut ce investiţii presupune deschiderea unei patiserii. Maria Vlăsceanu, managerul RECL Dărmăneşti, spune că a susţinut ideea încă de la început.

„Având în vedere specificul activităţii acestei firme, consider că o sa fie un „plus” pentru comunitatea noastră. Ar însemna produse proaspete şi de calitate pentru locuitorii zonei. Un lucru foarte important este că va crea locuri de muncă, ceea ce este extraordinar având în vedere numărul mare de şomeri din zonă”, a afirmat Maria Vlăsceanu, manager RECL Dărmăneşti.

Sergiu Mihalache şi-a înfiinţat o societate comercială care are ca obiect principal de activitate fabricarea pâinii, prăjiturilor şi a produselor proaspete de patiserie. El intenţionează să producă pâine, covrigi, prăjituri şi produse de patiserie.

„Firma se află în faza de început a activităţii. Este amenajat spaţiul conform cerinţelor privind normele de igienă şi protecţie a muncii. Pentru a putea demara activitatea mai trebuie achiziţionate anumite echipamente şi utilaje”, a explicat Sergiu Mihalache.

Colaborare cu RECL la întocmirea planului de afaceri

Împreună cu managerul RECL Dărmăneşti, antreprenorul au întocmit un plan de afaceri pentru ca firma să poată să-şi înceapă activitatea fără probleme. O parte din utilaje au fost deja achiziţionate, o parte urmează în scurt timp.

Managerul RECL a propus folosirea echipamentelor IT şi a internetului în dezvoltarea afacerii. Astfel, fiecare etapă din derularea activităţii, începând de la aprovizionarea cu materii prime, continuând cu procesul de fabricaţie şi finalizând cu partea de comercializare a produselor, se realizează mai uşor şi mai eficient utilizând soluţiile oferite de IT&C. Folosirea internetului şi a echipamentelor IT prezintă o mulţime de avantaje pentru noua firmă. Pot fi găsiţi mult mai uşor furnizori de utilaje, materii prime, tehnologii de fabricaţie şi poate fi identificată piaţa de materii prime şi mai ales cea de desfacere a produselor de panificaţie, dar şi concurenţa şi ofertele acesteia. Abia după o cercetare a întregului aspect, pot fi adaptate soluţii concrete pentru ca afacerea să fie una de succes.

Managerul RECL Dărmăneşti a propus realizarea unor materiale de promovare, dar şi a unui site personalizat pentru patiserie. Orice firmă nouă este importantă pentru comunitatea din Dărmăneşti, iar PAPI se implică pentru spijinirea mediului de afaceri local.

Articole similare:

Viitorii antreprenori se formează la Homocea la iniţiativa mangerului RECL

Centrul PAPI din Cacica – gazda unui curs de antreprenoriat pentru femei

La Sângeorgiu de Pădure, antreprenoriatul se formează de pe băncile şcolii

Voturi: 0
Cuvinte cheie: Dărmăneştijud. Dâmboviţaantreprenoriplan afacerilocuri muncă
SqlException : Failed to initialize the Common Language Runtime (CLR) v2.0.50727 due to memory pressure. Please restart SQL server in Address Windowing Extensions (AWE) mode to use CLR integration features.